Egy szuper
irodai állást
keresel a közelben
középfokú képesítéssel?
Legyél az új
BACK OFFICE
munkatársunk
Cegléden
kiváló munkafeltételekkel és teljesíthető elvárásokkal!
CÉGÜNK FŐ PROFILJA:
Nemzetközi áruszállítás.
MIK LESZNEK A FELADATAID?
Ebben a munkakörben elsősorban olyan adminisztrációs feladatokkal fogunk megbízni, mint például fuvarokmányokkal és gépjárműparkkal kapcsolatos adminisztrációs ügyintézés, üzemanyagkártyák, útdíj boxok rendelése, cseréje, gépjármű biztosítások nyilvántartása, valamint számlázási feladatok helyettesítés esetén.
KÉPESÍTÉS/TAPASZTALAT
szükséges?
Igen, szükséges. A munkakör betöltéséhez minimum középfokú képesítést, és legalább 3 éves adminisztrációs vagy hasonló területen szerzett tapasztalatot kérünk.
Ezen kívül fontos, hogy készség szintjén tudd kezelni a szokásos irodai programokat (Word, Excel, Outlook, stb.)
Mire
számíthatsz
nálunk?
KLASSZ fizetés 100%-ban bejelentve
RENDSZERESEN emelkedő bérek
CSALÁDBARÁT munkarend
TELJESÍTHETŐ elvárások
FIZETETT BEJÁRÁS (bérlet, benzinpénz)
KÖNNYEN megközelíthető iroda
KIVÁLÓ munkafeltételek
MINDENRE megtanítunk
FEJLŐDÉSI és tanulási lehetőség
STABIL CÉG, hosszú távú karrierlehetőség
TÁMOGATÓ vezetőség
SEGÍTŐKÉSZ kollégák, támogató csapat
NE MARADJ LE!
Az álláshirdetésünk nem örök érvényű, és ebben a körben csupán 1 üres pozíció vár betöltésre, amire még eddig tudod leadni a jelentkezésed:
Rád is igaz, hogy...
...gyomorgörcs helyett szeretnéd egy támogató, dolgozóbarát légkörben eltölteni a munkaidődet?
Akkor add le a jelentkezésed 1 PERC alatt az alábbi gombra kattintva.
VAGY
Küldd el a szakmai önéletrajzod az allas@ronixtrans.hu e-mail címünkre.
Ezek után hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot, és minden fontos információt megkapsz tőlünk a munkalehetőségről.